4 éves terv

... Egyvalamit azonban tehetek. A magam laikus módján összeállíthatom a saját programomat, egy olyat, amire szívesen szavaznék. De mivel tudom, hogy sok dologban tévedek, ezért vitára bocsájtom az elképzeléseimet, és azt szeretném, ha megvitatnánk, kijavítanánk és kiegészítenénk. És ha majd végeztünk, megtehetek annyit magamért és másokért, hogy kinyomtatok egy-egy példányt, odamegyek a képviselőkhöz, akik engem akarnak képviselni, és azt mondom neki: ezt akarom, csináld ezt. És ha nektek is tetszik a nagy mű, akkor tegyétek ti is ezt. Hátha.

Friss topikok

Hogyan kell megközelíteni a zebrát autóval?

2008.05.30. 14:15 :: Raszputyin

Amikor Németországba jártam, én is nagyon meglepődtem. Elég volt tenni egy tétova mozdulatot: egy pillantás az út felé (a testem még csak nem is fordult az úttest irányába), az autós máris megállt. Aztán szobroztunk mind a ketten egy pillanatig, én az út szélén, ő a zebra előtt. Nem értette szegényem, hogy mire várok, nekem meg lassan csak leesett, hogy csapdába ejtett a pesti túlélési ösztönöm. Aztán átmentem, és úgy döntöttem, nem jövök ebbe az országba gyakran, mert ha ezt megszokom, akkor halálra vagyok ítélve otthon.

3 komment

Címkék: aktuális villámposzt

A bejegyzés trackback címe:

https://4evesterv.blog.hu/api/trackback/id/tr35495050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hadrian VII. · HTTP://KONZERVATORIUM.BLOG.HU 2008.06.05. 14:56:11

kurvajó:)))

Én nekem Spanyolországban volt hasonló élményem - méterekre voltam még az átkeléstől, de már megálltak az autók:)

Peterblant1 2008.06.05. 21:13:08

Ausztriában nekem volt ellenkező tapasztalatom. Lehet,látták rajtam a Magyart...
süti beállítások módosítása